Around 40 Cases Of Delta Plus "Variant Of Concern" Found In India

نئی دہلی: ہندوستان میں کرونا وائرس کی نئی قسم ڈیلٹا پلس کے40 معاملے سامنے آئے ہیں وزارت کی پریس بریفنگ کے دوران ، صحت کے سکریٹری راجیش بھوشن نے بتایا کہ ڈیلٹا پلس کی مختلف حالتیں اس وقت 9 ممالک میں ہیں۔ برطانیہ ، امریکہ ، جاپان ، روس ، ہندوستان ، پرتگال ، سوئٹزرلینڈ ، نیپال اور چین ، یہ ہندوستان میں بھی ہے اور اسے ابھی تک تشویشناک زمرے میں نہیں رکھا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ بھارت میں ڈیلٹا پلس کے 22 کیسز ہیں ، ڈیلٹا پلس کی مختلف حالتوں کے معاملات کیرالہ ، مدھیہ پردیش ، مہاراشٹرا میں پائے گئے ہیں۔ ریاستوں کو ایک خط لکھا گیا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ ڈیلٹا پلس کے مختلف اشارے سے کیسے نمٹا جائے۔ ہم نہیں چاہتے کہ ڈیلٹا پلس ویرینٹ آگے بڑھے۔ماہرین کا خیال ہے کہ ڈیلٹا پلس ویرینٹ ملک میں کورونا کی تیسری لہر کا سبب بن سکتا ہے۔

روسی ویکسین سپوتنک وی دیر سے آچکی ہے ، لیکن اب کوویشیلڈ اور کوواکسن پر پتا چلا ہے کہ یہ دونوں ویکسین ڈیلٹا کی مختلف حالتوں پر موثر ہیں۔واضح ہو کہ ڈیلٹا پلس کے کیسز مہاراشٹر کے رتنا گیری اور جلگاو¿ں میں، کیرل کے پلاکاڈ اور پتھانمتھیلا میں مدحیہ پردیش کے بھوپال اور شو پوری میں پائے گئے ہیں۔کیرل میں جن لوگوں میں اس مرض کی تشخیص ہوئی ہے ان میں ایک چار سالہ بچہ بھی شامل ہے۔