New India ready to move forward with new world : PM Modi

نئی دہلی: (اے یو ایس)وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا ہے کہ آج کا نیا ہندستان نئی دنیا کے ساتھ چلنے کے لیے تیار ہے۔وزےراعظم مودی نے یہ بات کنفیڈریشن آف انڈین انڈسٹری (سی آئی آئی) کی میٹنگ میں کہی۔پی ایم نے کہا کہ آج کی میٹنگ عالمی وبا کے اس دور میں بہت اہم ہے۔ ماسک ، پی پی ای کٹس ، وینٹی لیٹر سے لے کر ویکسینیشن تک ، ملک کو جس چیز کی ضرورت ہو ، جب بھی ضرورت ہو ، صنعتوں نے آگے بڑھا یااور ہر ممکن تعاون کیا۔ سی آئی آئی کا یہ اجلاس اس بار 75 ویں یوم آزادی کی فضا میں ، آزادی کے امرت مہوتسو کے درمیان ہو رہا ہے۔

ہندوستانی صنعت کی نئی قراردادوں ، نئے اہداف کے لیے یہ ایک بڑا موقع ہے۔ خود انحصار بھارت مہم کی کامیابی کی بڑی ذمہ داری بھارتی صنعتوں پر عائد ہوتی ہے۔انہوں نے کہا کہ ہم نے آئی ٹی سیکٹر میں ریکارڈ بھرتی سے متعلق رپورٹیں بھی دیکھی ہیں۔ یہ ملک میں ڈیجیٹلائزیشن اور ڈیمانڈ گروتھ کا نتیجہ ہے ، ایسی صورتحال میں ہماری کوشش ہونی چاہیے کہ ہم ان مواقع کو استعمال کریں ، دوگنی رفتار سے اپنے اہداف کی طرف بڑھیں۔ آج کا نیا ہندوستان تیار ہے ، نئی دنیا کے ساتھ چلنے کے لیے تیار ہے۔

بھارت جو کبھی غیر ملکی سرمایہ کاری سے خوفزدہ تھا ، آج وہ ہر قسم کی سرمایہ کاری کا خیرمقدم کر رہا ہے۔وزیر اعظم نے کہا کہ ایک وقت تھا جب ہم یہ سمجھتے تھے کہ جو بھی غیر ملکی ہے ، وہ بہتر ہے۔ اس نفسیات کا نتیجہ کیا نکلا ، آپ جیسے انڈسٹری کے تجربہ کار بہت اچھی طرح سمجھتے ہیں۔ یہاں تک کہ ہمارے اپنے برانڈز ، جنہیں ہم نے برسوں کی محنت کے بعد بنایا تھا ، کو غیر ملکی ناموں سے فروغ دیا گیا۔ وزیراعظم نے کہا کہ آج حالات تیزی سے بدل رہے ہیں۔ آج ہم وطنوں کا جذبہ ہندوستان میں بنی مصنوعات کے ساتھ ہے۔ یہ ضروری نہیں کہ کمپنی ہندوستانی ہو ، لیکن آج ہر ہندوستانی ہندستان میں بنی مصنوعات کو اپنانا چاہتا ہے۔