Jamaat e Islami Pakistan celebrates US troops withdrawal from Afghanistan

اسلام آباد: افغانستان پر طالبان کے قبضے کی وجہ سے پاکستان کی دہشت گرد تنظیمیں اور کچھ لوگ بہت خوش ہیں وہ ان کی فتح کا جشن منا رہے ہیں۔ ادھر پاکستان کی جماعت اسلامی (جے آئی) کے سربراہ سراج الحق کی درخواست پر جمعہ کو پاکستان کی تمام مساجد اور مدارس میں لاکھوں پاکستانیوں نے امریکی فوجیوں کے انخلا کی خوشی میں جشن منایا۔ اس دوران پاکستان میں ریلیاں اور جلوس بھی نکالے گئے۔

سراج الحق نے کہا ،افغانستان سے امریکی اور ناٹو افواج کے انخلا کے بعد ، افغان طالبان کی ذمہ داریاں بڑھ گئی ہیں کیونکہ ملک ایک طویل عرصے سے جنگ میں تھا۔ افغانستان کی تعمیر نو کے لیے ایک طویل وقت ، سخت محنت اور سرمائے کی ضرورت ہے۔ سازش کرنے والے تباہ شدہ افغانستان کو دوبارہ خانہ جنگی کی طرف دھکیلنا چاہتے ہیں ، لیکن مجھے یقین ہے کہ وہ اللہ تعالی کے فضل سے ناکام ہوجائیںگے۔

اس سے قبل ایک بیان میں سراج الحق نے کہا تھا کہ طالبان کا کابل پرامن قبضہ درحقیقت امریکہ کی شکست اور افغان عوام اور عالم اسلام کی فتح ہے۔ طالبان کی گرفتاری کے بعد سے افغانستان کے حالات خراب ہو رہے ہیں۔ یاد رہے کہ افغان حکومت 15 اگست کو صدر اشرف غنی کے ملک چھوڑنے کے فورا بعد گر گئی تھی۔ اس کے بعد 30 اگست کی رات امریکی فوجیوں نے بھی ملک چھوڑ دیا۔