Fully vaccinated people 11 times less likely to die of Covid: US

واشنگٹن: امریکی صحت کے عہدیداروں نے کہاہے کہ جن لوگوں کو مکمل طور پر ویکسین دی گئی ہے ان میں کووڈ سے مرنے کا امکان 11 گنا کم اور ہسپتال میں داخل ہونے کا امکان 10 گنا کم ہے۔ صحت کے عہدیداروں نے یہ دعویٰ سینٹرز فار ڈیزیز کنٹرول اینڈ پریوینشن کی طرف سے شائع ہونے والے تین نئے پیپرز میں سے ایک میں شائع ہونے والی ایک رپورٹ کی بنیاد پر کیا ہے۔ یہ مطالعہ سنگین نتائج کے خلاف کووڈ ویکسین کی جاری تاثیرکے بارے میں بتایا گیا ہے۔

مطالعہ کے اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے کہ ڈیلٹا دور میں جدید ویکسین زیادہ موثر رہی ہے۔ یہ رپورٹ صدر جو بائیڈن کے ایک نئے جارحانہ ویکسی نیشن پلان کے اعلان کے ایک دن بعد سامنے آئی ہے جس میں 100 سے زائد افراد کو ملازمت دینے والی کمپنیوں کو ہفتہ وار ویکسین لگانے یا اپنے کارکنوں کی جانچ کرناشامل ہے۔ سی ڈی سی کے ڈائریکٹر روچیل ویلنسکی نے جمعہ کو ایک پریس بریفنگ کے دوران کہا جیسا کہ ہم نے مطالعہ کے بعد دکھایا ہے ، ویکسی نیشن کام کرتی ہے۔

پہلے مطالعے میں ڈیلٹا سے 4 اپریل سے 19 جون تک 13 امریکی دائرہ کاروں میں پہلے سینکڑوں ہزاروں مقدمات کی جانچ پڑتال کی گئی ، اور پھر ان معاملات کا موازنہ 20 جون سے 17 جولائی کے اعداد و شمار سے کیا گیا۔مطالعے کے مطابق ، ایک ویکسین والے شخص میں کووڈ انفیکشن کا خطرہ غیر متاثرہ شخص کے مقابلے میں 11 گنا کم ہوا اور ان ادوار کے درمیان اسپتال میں داخل ہونے کا امکان 10 گنا کم بتایا گیا۔