Kejriwal promises free treatment at govt hospitals if AAP voted to power in Punjab

نئی دہلی:(اے یو ایس ) عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال جو پنجاب کا دورہ کر رہے ہیں، انہوں نے آج پنجاب کو صحت کی دوسری ضمانت دی۔ اے اے پی کنوینر نے کہا کہ اگر پنجاب میں اے اے پی کی حکومت بنتی ہے تو ہر شخص کو نجی اسپتالوں کی طرح مفت اور اچھا علاج دیا جائے گا۔ تمام ادویات ، تمام ٹیسٹ، تمام علاج ، تمام آپریشن سرکاری اسپتالوں میں مفت ہوں گے۔ ہم نے یہ کام دہلی میں کیا ہے۔ ہر شخص کو ہیلتھ کارڈ دیا جائے گا۔ پورے پنجاب میں 16 ہزار پنڈ اور وارڈ کلینک کھولے جائیں گے۔ دہلی کی طرح یہاں کے سرکاری اسپتالوں کو بھی پرتعیش بنایا جائے گا، کئی نئے اسپتال کھولے جائیں گے

۔ اس کے علاوہ سڑک حادثے میں زخمی ہونے والے شخص کے علاج کا سارا خرچہ پنجاب حکومت برداشت کرے گی۔ اے اے پی کے کنوینر نے کہا کہ آج جب پنجاب میں بہت زیادہ سیاسی عدم استحکام ہے، لوگ عام آدمی پارٹی کو امید کی واحد کرن کے طور پر دیکھ رہے ہیں۔ایک طرف اقتدار کے لیے گندی لڑائی جاری ہے اور دوسری طرف آپ پنجاب اور پنجابیوں کی ترقی کے لیے دن رات منصوبہ بندی کر رہی ہے۔

یہ بات قابل غور ہے کہ آپ کے کنوینر اروند کیجریوال نے پنجاب کے باشندوں کو یہ دوسری ضمانت دی ہے۔ اس سے قبل، اے اے پی کے کنوینر، جو پنجاب کے دورے پر تھے ،انہوں نے پنجاب کے ہر خاندان کو 300 یونٹ مفت بجلی اور 24 گھنٹے بجلی دینے کا وعدہ، اس کے ساتھ ساتھ کسانوں کے پرانے بقایا بل معاف کرنے کی گارنٹی بھی دی گئی تھی۔ آج آپ کے کنوینر کے دورے کے دوران ، آپ کے رکن پارلیمنٹ بھگونت مان ، پنجاب امور کے انچارج جرنیل سنگھ اور شریک انچارج راگھو چڈھا دیگر معززین کے درمیان موجود تھے۔عام آدمی پارٹی کے کنوینر اروند کیجریوال نے لدھیانہ ، پنجاب میں ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ آج سے پانچ سال پہلے، پنجاب کے عوام نے بڑی توقعات کے ساتھ کانگریس پارٹی کی حکومت بنائی، لیکن آج سرکار نام کی کوئی چیز نظر نہیں آرہی ہے۔ کانگریس کے لوگوں نے حکومت کا تماشا بنایا ہے۔ اقتدار کے لیے گندی لڑائی جاری ہے۔ کانگریس کا ہر لیڈر وزیراعلیٰ بننا چاہتا ہے۔ آپس میں ایسی شدید لڑائی جاری ہے کہ حکومت مکمل طور پر غائب ہے۔

لوگ نہیں سمجھتے کہ ہمیں اپنے مسائل کے ساتھ کس کے پاس جانا چاہیے۔ ایک طرف جہاں اقتدار کے لیے گندی لڑائی ہے ، دوسری جماعتوں میں کرپشن اور اقتدار کا گندا کھیل جاری ہے، دوسری طرف ایک عام آدمی پارٹی ہے ، جو پنجاب کی ترقی کے لیے دن رات منصوبہ بندی کر رہی ہے اور پنجابیوں کی ترقی اب سب کہہ رہے ہیں اور پورا پنجاب تیار ہے کہ انتخابات کے بعد پنجاب میں عام آدمی پارٹی کی حکومت بنے گی۔ حکومت بننے کے بعد ہم کیا کریں گے؟ ہم اس کے لیے مکمل منصوبہ بندی کر رہے ہیں۔ابھی کچھ دن پہلے میں نے کہا تھا کہ ہم 300 یونٹ بجلی مفت کریں گے ، ہم 24 گھنٹے بجلی دیں گے ، ہم کسانوں کی بجلی معاف کریں گے ، ہم پرانے بل معاف کریں گے ، ہم نے یہ کام دہلی میں کیا ہے۔ ہم جھوٹ نہیں بولتے۔ کل میں نے یہاں کے تاجروں سے ملاقات کی۔ تاجروں کے ساتھ مل کر ہم نے پنجاب کی ترقی کے لیے ایک بلیو پرنٹ تیار کیا ہے۔