Covid cases rise Again in UK

لندن: برطانیہ میں روزانہ کورونا وائرس انفیکشن (کووڈ 19 کیسز) کے 40 ہزار سے زائد کیسز رپورٹ ہونے کے تناظر میں ، ملک کی ہیلتھ سروس کے سربراہوں نے حکومت پر زور دیا ہے کہ وہ ماسک پہننے جیسے کوویڈ 19 سے بچاؤ کے سخت قوانین پر عمل کرے۔ رولز) پر عملدرآمد کی درخواست کی گئی ہے۔ منگل کے روز ، برطانیہ میں انفیکشن کے 43،738 کیس رپورٹ ہوئے ، جبکہ 223 مریض وائرس کی وجہ سے مر گئے ، جو کہ مارچ کے بعد ایک دن میں وائرس کی وجہ سے ہونے والی اموات کی سب سے بڑی تعداد ہے۔

این ایچ ایس یونین ، جو برطانیہ کی نیشنل ہیلتھ سروس (این ایچ ایس) کی ایک رکن ہے ، نے کہا کہ موسم سرما نے پہلے ہی موسمی فلو اور دیگر بیماریوں کی وجہ سے ہیلتھ سروس پر بوجھ ڈالا ہے ، لہذا سردیوں کے دوران وائرس میں اضافہ ہوسکتا ہے۔ ‘پلان بی پلس پر توجہ دینے کی ضرورت ہے۔

انہوں نے کہا کہ یہ بھی ایک اہم موقع ہے کہ عوام اکٹھے ہوں اور این ایچ ایس کے لیے اضافی معاونت کا مظاہرہ کریں ، اس میں وہ اپنے آپ کو اور دوسروں کو محفوظ رکھیں گے ، تاکہ اس وقت کے دوران ضرورت مندوں کو توسیع شدہ فرنٹ لائن خدمات سے فائدہ پہنچ سکے۔

حکومت کوویڈ انفیکشن کے تیزی سے اضافے اور این ایچ ایس سروسز پر اس کے دباؤ کا انتظار نہیں کرنا چاہیے اور خطرے کی گھنٹی بجنے سے پہلے ہوشیار رہنا چاہیے۔ دریں اثنا ایمس کے سربراہ نے این ڈی ٹی وی کو بتایا کہ برطانیہ کی حکومت برطانیہ میں بنائی گئی ویکسین کو قبول نہیں کر رہی ہے۔