US's West, Russia's Kabulov meet on Afghanistan

ماسکو:افغانستان کے لیے امریکہ اور روس کے خصوصی ایلچی تھامس ویسٹ یورپ اور ایشیا کے دورے کے دوران روسی عہدیدارن سے افغانستان پر تبادلہ خیال کے لیے روسی دارالخلافہ ماسکو پہنچ گئے۔انہوں نے ٹویٹ کیا کہ انہوں نے روسی صدر ولادمیر پوتین کے خصوصی نمائندہ برائے افغانستان ضمیر کقابولوف اور روسی سلامتی ونسل کے ڈپٹی سکریٹری الیکزینڈر وینیک ڈیکٹوف سے ملاقات کی اور افغانستان میں مشترکہ مفادات پر تبادلہ خیال کیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ دوران گفتگو امارت اسلامیہ کی جانب سے عالمی برادری سے کیے گئے وعدوں پر عمل درآمد کا موضوع زیر بحث رہا ۔ویسٹ نے لکھا، “ہم نے افغانستان میں اپنے مشترکہ مفادات اور بین الاقوامی برادری کے ساتھ طالبان کے وعدوں کو پورا کرنے کی ضرورت پر تبادلہ خیال کیا۔ واضح ہو کہ مغرب نے نومبر کے اوائل میں افغانستان کے لیے امریکی نمائندہ خصوصی کے طور پر اپنا پہلا مشن شروع کیا۔

انہوں نے سب سے پہلے8نومبر کو بروسلز کا سفر کیا، جہاں ا نہوں نے امارت اسلامیہ کو تسلیم کرنے کے لیے روڈ میپ سمیت افغانستان کی صورتحال پر تبادلہ خیال کرنے کے لیے یورپی یونین کے حکام اور امریکی اتحادیوں سے ملاقات کی۔ا فغانستان کی صورتحال پر تبادلہ خیال کرنے کے لیے یورپی یونین کے حکام اور امریکی اتحادیوں سے ملاقات کی۔ ویسٹ نے12نومبر کو اسلام آباد میں افغانستان سے متعلق ٹرائیکا اجلاس میں بھی شرکت کی۔