Expo 2020 Dubai:Over 50 lakh visitors in 58 days

ابوظہبی:(اے یو ایس ) دبئی ایکسپو2020 دیکھنے والوں کی تعداد28 نومبرتک 47 لاکھ 66 ہزار419 تک پہنچ گئی ہے۔منتظمین کا کہنا ہے کہ موسیقی کی پروگراموں ، معروف کھلاڑیوں اور نومبر میں ہفتے کے پاس کی وجہ سے اس نمائش کودیکھنے والوں کی تعداد میں نمایاں اضافہ ہوا ہے۔جوبلی کے اسٹیج ڈرامے کو دیکھنے والوں کا تفریحی ہفتہ کے دوران میں خوب رش رہا ہے۔اس میں کویتی گلوکار عبداللہ الرویشد اور معروف مصری گلوکار محمدحمکی نے اپنے فن کا جادوجگایا ہے۔نمائش میں رات گئے کلاسیکی موسیقی کے گائیکوں نے مسحورکن دھنوں کے رنگے بکھیرے تھے اور سامعین کو محظوظ کیا تھا۔

اکاڈیمیا ٹیٹرو الا سکالا کے فنکاروں نے دبئی ملینیم ایمفی تھیٹر میں اپنے فن کا مظاہرہ کیا اور انھیں شائقین نے کھڑے ہو کر خراج تحسین پیش کیا جبکہ آئرلینڈ کے گریمی ایوارڈ یافتہ ریورڈانس نے کئی پرفارمنس کے ساتھ انگوٹھے ٹیپنگ رن کا اختتام کیا جس کے نتیجے میں جوبلی اسٹیج پر گرینڈ فنالے پرفارمنس کا اختتام ہوا۔دبئی ایکسپو میں فائیڈ عالمی شطرنج چیمپئن شپ بھی جاری ہے۔یہ 24 نومبرکوشروع ہوئی تھی۔اس میں کھلاڑی اور شائقین بھرپور دلچسپی کا اظہار کررہے ہیں۔شطرنج کے عالمی کیلنڈر کی خاص بات یہ ہے کہ ناروے سے تعلق رکھنے والے عالمی چیمپئن میگنس کارلسن دبئی نمائشی مرکزمیں ٹورنامنٹ کے فاتح روس کے ایان نیپومینیاچٹچی کے خلاف اپنے ٹائٹل کا دفاع کر رہے ہیں۔ یہ ٹورنامنٹ 16 دسمبر تک جاری رہے گا۔اس کے فاتح اور دوسرے کھلاڑیوں کو ساڑھے بائیس لاکھ ڈالر کی انعامی رقم دی جائے گی۔ایکسپو میں خاندانوں کے لیے بھی ایک دن مختص کیا گیا تھا۔

اس میں نوجوان زائرین کے لیے کافی تفریح کا سامان تھا۔فنون لطیفہ اوردستکاری، لائٹ شوز اور لائیو پرفارمنس کے ساتھ۔ گذشتہ ہفتے ایک نئے فیملی ڈائننگ آفر کا خصوصی آغاز ہوا۔ہفتے کے دوران میں نمائش گاہ میں کھانے پینے کی دکانوں میں ہربالغ کے ساتھ ایک بچے کو مفت کھانا کھانے کی پیش کش کی گئی تھی۔نمائش گاہ میں آنے والوں کے لیے منتظمین نے صرف 20 ڈالر(اماراتی درہم95) موسم سرما کا پاس متعارف کرایا ہے اور یہ پاس دسمبر کے اختتام رتک جائز رہیں گے۔ جس سے شرکا کی تعداد میں مسلسل اضافے کی توقع ہے۔متحدہ عرب امارات کی گولڈن جوبلی تقریبات، کرسمس کی تقریبات کی جھلکیاں بھی ایکسپو کا حصہ ہیں۔اس سلسلے میں 10 دسمبر کو الوسل پلازہ میں ایک پروگرام منعقد ہوگا۔اس میں پندرہ مرتبہ کی گریمی ایوارڈ یافتہ ایلیسیا کیزاپنے فن کا مظاہرہ کریں گی۔

کورونا وائرس کی وبا کے آغاز کے بعد دبئی ایکسپو2020 منعقد ہونے والی سب سے بڑی عالمی تقریب ہے۔ اس میں کوویڈ-19 سے تحفظ کے لیے حفاظتی احتیاطی اقدامات کو برقرار رکھاکیا گیا ہے تاکہ اس میں شرکت کرنے والے تمام افراد کے لیے ایک محفوظ اورغیرمعمولی تقریب کو یقینی بنایا جاسکے۔واضح رہے کہ متحدہ عرب امارات کی 90 فی صد سے زیادہ آبادی کو مکمل طور پر ویکسین لگائی جاچکی ہے۔نیز ایکسپو 2020 میں آنے والے بین الاقوامی شرکا کے علاوہ تمام عملہ، رضاکاروں، ٹھیکے داروں اور سروس فراہم کنندگان کے لیے ویکسین لگوانا ضروری ہے۔