International Day of Yoga celebrates on 21st June

نئی دہلی: یوگا کے عالمی دن پر، نہ صرف ہندوستان بلکہ عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) اور جنوب مشرقی ایشیائی خطہ بھی یوگا کے جسمانی اور ذہنی صحت کے فوائد اور زندگی میں اس کے تعاون کو منانے کے لیے تیار ہیں۔ یوگا کی باقاعدہ مشق ہر عمر کے لوگوں کے لیے فائدہ مند ہوتیتاہے۔ یہ غیر متعدی امراض (این سی ڈی)کو روکنے اور کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔ پچھلے سال، ڈبلیو ایچ او نے جی اے پی پی اے کو نافذ کرنے کے لیے ایک علاقائی روڈ میپ کا آغاز کیا، جس سے رکن ممالک کو 2030 تک یوگا کے لیے پالیسیوں کی شناخت اور ان پر عمل درآمد کرنے میں مدد ملے گی۔ ہندوستان میں صحت اور تعلیم کے وزرا نے اسکولوں میں صحت کے جامع پروگراموں کے نفاذ کو بڑھانے کے لیے ایک کال ٹو ایکشن جاری کیا ہے، جس میں جسمانی سرگرمی کو آسان بنانا بھی شامل ہے۔

کوویڈ-19کے دوران، یوگا نے تمام ممالک اور ثقافتوں کے لاکھوں لوگوں کو صحت مند اور اچھی زندگی گزارنے میں مدد کی ہے، اس بات کو اجاگر کرتے ہوئے کہ یوگا پوری انسانیت کے لیے ہے۔ اس یوگا ڈے کا تھیم ‘یوگا فار ہیومینٹی’ کا انتخاب کووڈ-19 کے اثرات کو مدنظر رکھتے ہوئے کیا گیا ہے، کیونکہ کورونا وبا نے نہ صرف ہماری جسمانی صحت کو نقصان پہنچایا ہے بلکہ بے چینی، ڈپریشن جیسے نفسیاتی اور ذہنی مسائل کو بھی جنم دیا ہے۔ یہ مسائل انسانیت کے لیے سب سے بڑا چیلنج ہیں۔ دوسری طرف یوگا کرنا نہ صرف جسم کو صحت مند رکھنا یا دماغ اور جسم کے درمیان توازن پیدا کرنا ہے بلکہ دنیا میں انسانی رشتوں میں توازن پیدا کرنا بھی ہے۔ہر سال 21 جون کو یوگا ڈے منانے کے پیچھے دو اہم وجوہات ہیں جن میں سے پہلی وجہ یہ ہے کہ سال کے اس دن سورج کی کرنیں زمین پر سب سے زیادہ دیر تک رہتی ہیں۔

جو انسانی صحت اور زندگی سے علامتی طور پر جڑی ہوئی ہے۔ اس کے ساتھ ہی دوسری وجہ یہ بھی مانی جاتی ہے کہ 21 جون کو سورج گرمیوں کے سالسٹس پر دکشینائن بنتا ہے اور اس کے بعد آنے والے پورے چاند کو بھگوان شیو نے پہلی بار اپنے سات چیلوں کو یوگا کی ابتدا دی تھی۔ تاہم، یہ وجہ افسانوی اور مذہبی عقائد پر مبنی ہے۔ واضح ہو کہ 2014 میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے 69ویں اجلاس میں تقریر کرتے ہوئے ہندوستانی وزیر اعظم نریندر مودی نے یوگا کا عالمی دن منانے کی تجویز پیش کی تھی۔ اس کے بعد، 11 دسمبر 2014 کو، صرف 3 ماہ کے اندر، وزیر اعظم نریندر مودی کی یوگا ڈے کی تجویز کو اکثریت سے قبول کر لیا گیا اور 21 جون 2015 کو پہلا بین الاقوامی یوگا دن منایا گیا۔ یوگا ڈے کا آغاز 2015 میں ہوا تھا جس کے بعد ہر سال 21 جون کو پوری دنیا میں یوگا ڈے منایا جاتا ہے۔ یوگا ہماری ثقافت اور جڑوں سے جڑا ہوا ہے۔ اس لیے یوگا صحت مند اور خوش رہنے کے لیے بہت موثر ہے۔ ہندوستان کے ساتھ آج پوری دنیا یوگا کی طاقت کو تسلیم کرتی ہے۔