Islamic Emirate allocated 1 billion Afs for victims of earthquake

کابل:آفات سے نمٹنے کی وزارت مملکت کا کہنا ہے کہ اسلامی امارات نے زلزلے سے متاثرہ افراد کی مدد کے لیے ایک ارب روپے مختص کیے گئے ہیں۔وزارت کے مطابق ہر مرنے والے کے لواحقین کو ایک لاکھ اور زخمیوں کے لواحقین کو 50 ہزار افغانی دیے جائیں گے۔ڈیزاسٹر مینجمنٹ کے نائب وزیر مملکت مولوی شرف الدین مسلم نے کہا کہ وزیراعظم کے فرمان کی بنیاد پر ہر شہید کے خاندان کو ایک لاکھ افغانی اور زخمیوں کو پچاس ہزار افغانیوں کے لیے امداد فراہم کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

مولوی شرف الدین نے مزید کہا کہ وزارت ملکی اور غیر ملکی امدادی اداروں سے مطالبہ کرتی ہے کہ وہ اس واقعے کے متاثرین کو فوری مدد فراہم کریں۔ انہوں نے کہا کہ دنیا سے ہماری درخواست ہے کہ جب ایسے واقعات رونما ہوتے ہیں تو ان ممالک کی حکومت کے لیے ان سے نمٹنا بہت مشکل ہوتا ہے۔

اس کے ساتھ ہی امارت اسلامیہ کے رہبر نے ملک میں زلزلے سے جاں بحق ہونے والوں کے لواحقین کے نام تعزیت کا پیغام بھیجا اور مقامی حکام کو ہدایت کی کہ وہ جلد از جلد متاثرین کے اہل خانہ کی مدد کریں۔حکومت کے میڈیا سینٹر کے سربراہ قاری یوسف احمدی نے کہا کہ بین الاقوامی برادری، خیراتی اداروں اور تمام انسانی تنظیموں سے افغانوں کے ساتھ کام کرنے کا التماس کرتے ہیں۔ زلزلے کا مرکز، جو ریختر پیمانے پر 6.1ماپا گیا تھا اورجس میں1000سے زائد افراد ہلاک اور سیکڑوں زخمی ہوگئے،خوست شہر سے44کلومیٹر دور تھا ۔