Xi jinping to remain in power for life

بیجنگ: چین کی حکمراں کمیونسٹ پارٹی (سی پی سی) نے اپنا 20 واں اجلاس 16 اکتوبر کو منعقد کرنے کی تجویز دی ہے۔ اس میں صدر شی جن پنگ کی تیسری مدت کی منظوری دیئے جانے کی امید ہے۔ چین میں صدر کے بارے میں سیاسی بحث زوروں پر ہے کہ شی جن پنگ چین میں صدر کے عہدے پر برقرار رہیں گے۔ سی پی سی انہیں تیسری مدت کے لیے صدر کا مقرر کر سکتی ہے۔ یہی نہیں بلکہ یہ بھی کہا جا رہا ہے کہ پانچ سال کی تیسری مدت کے ساتھ جن پنگ کو تاحیات چین کے صدر رہنے کا موقع مل سکتا ہے۔کمیونسٹ پارٹی آف چائناکے پولیٹیکل بیورو کے ہونے والے اجلاس میں فیصلہ کیا گیا ہے کہ پارٹی عہدیداروں کی شرکت کے ساتھ ایک مکمل اجلاس 9 اکتوبر کو منعقد کیا جائے گا۔

اس میںیہ تجویز رکھی جائے گی کہ 20 واں اجلاس 16 اکتوبر کو بیجنگ میں منعقد کیا جائے گا۔ جن پنگ کی زیر صدارت پولیٹیکل بیورو کے اجلاس میں اس بات پر زور دیا گیا کہ سی پی سی کا 20 واں اجلاس اس نازک وقت میں بہت اہم ہے کیونکہ پوری پارٹی اور پوری قوم ہر طرح سے ایک جدید سوشلسٹ کی تعمیر کی طرف ایک نیا سفر طے کرے گی۔سی پی سی ہر پانچ سال بعد اپنے تمام اہم اجلاس منعقد کرتی ہے، جس کے دوران وہ حکومت اور پارٹی کے کام کا جائزہ لیتی ہے اور اگلے پانچ سالوں کے منصوبوں کی منظوری دیتی ہے۔

موجودہ پارٹی روایت کے تحت ہر 10 سال بعد قیادت اور اعلی عہدیداروں کو تبدیل کیا جاتا ہے۔ 69 سالہ شی کو 20 ویں اجلاس میں صدارت کی تیسری مدت کے لیے بڑے پیمانے پر منظوری دی جائے گی، ان کے پیشرووں کے برعکس جو دس سالہ مدت کے اختتام پر ریٹائر ہو رہے ہیں۔ جن پنگ اس سال اپنی دوسری پانچ سالہ مدت پوری کرنے والے ہیں۔ شی کو پارٹی کے بانی ماو زے تنگ کی طرح ایک طاقتور رہنما قرار دیا گیا ہے، جو 1976 میں اپنی موت تک اقتدار میں رہے تھے۔