Shared interests will surely take ties to next level: EAM Jaishankar on Egypt visit

قاہرہ: ہندوستانی وزیر خارجہ ایس جے شنکر دو روزہ دورے پر مصر پہنچ گئے۔ اس دوران جے شنکر نے خارجہ پالیسی کے شعبے کے نامور لوگوں سے ملاقات کی۔ ان کے دورے کا مقصد اہم افریقی ملک کے ساتھ ہندوستان کی شراکت داری میں نئے اقدامات کو تلاش کرنا ہے۔ جے شنکر اپنے مصری ہم منصب سامح حسن شکری کی دعوت پر ملک کا دورہ کر رہے ہیں۔وزیر خارجہ نے ٹویٹ کیا کہ میرے قاہرہ کے دورے کا آغاز بہت اچھا ہوا ہے۔ خارجہ پالیسی کے شعبے سے تعلق رکھنے والے معززین سے ملاقات کی۔ علاقائی اور عالمی سیاست میں ہمارے تعلقات اور بصیرت کے لئے ان کی حمایت کے لئے اظہار تشکر کیا ہے۔ وزارت خارجہ نے جمعرات کو کہا تھا کہ جے شنکر اورشوکری نے اپنے دورہ مصر کے دوران باہمی دلچسپی کے دو طرفہ، علاقائی اور بین الاقوامی امور پر تفصیلی تبادلہ خیال کرسکتے ہیں۔

وزارت نے کہا تھا کہ مصر افریقہ میں ہندوستان کا سب سے بڑا تجارتی شراکت دار ہے اور اس دورے کے دوران دو طرفہ تجارت، تجارت اور سرمایہ کاری پر خصوصی توجہ دی جائے گی۔ مالی سال 2021-22 میں ہندوستان-مصر باہمی تجارت 7.26 بلین ڈالر کی ریکارڈ سطح پر پہنچ گئی۔ اس کے ساتھ ہی مصر میں ہندوستانی سرمایہ کاری 3.15 بلین ڈالر سے تجاوز کر گئی ہے۔ وزارت خارجہ نے کہا کہ مصر میں طلبا سمیت ہندوستانی برادری کے ساتھ بات چیت اور مصری ہندوستانی تاجر برادری سے خطاب جے شنکر کے پروگرام میں شامل ہے۔ دونوں ممالک اس سال اپنے سفارتی تعلقات کے قیام کی 75ویں سالگرہ منا رہے ہیں۔

قبل ازیں ہفتہ کو وزیر خارجہ جے شنکر نے مصر کے دارالحکومت کے ایک مشہور پارک میں بابائے قوم کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ مہاتما گاندھی کا پیغام دنیا کو سب کے لئے انصاف اور مساوات کے لیے جدوجہد کرنے کی ترغیب دیتا رہے گا۔ جے شنکر نے ٹویٹ کیا کہ دن کی شروعات قاہرہ کے مشہور الحوریہ پارک میں باپو کو خراج عقیدت پیش کرنے سے ہوا، جو آزادی کے مقصد سے بہت قریب سے جڑا ہوا تھا۔ ان کا پیغام سب کے لئے انصاف اور مساوات کو لیکر کوشش کرنے کی سمت میں دنیا کو ترغیب دیتا ہے۔ گاندھی کے مجسمے کی نقاب کشائی ان کے 150ویں یوم پیدائش کے موقع پر 2019 میں الحوریہ پارک میں کی گئی تھی۔