China lucks out again as out-of-control rocket booster falls in the Pacific

بیجنگ: چین نے ایک بار پھر زمین والوں کو خطرے میں ڈال دیا ہے۔ چینی خلائی ایجنسی کی جانب سے بھیجا گیا 23 ٹن وزنی راکٹ لانچنگ کے بعد ناکام ہو گیا ہے اور واپس زمین کی طرف گر رہا ہے۔ اس راکٹ نے میگٹئن ماڈیول کو لے کر خلائی اسٹیشن کی طرف اڑان بھری تھی۔ رپورٹ کے مطابق چینی سائنسدان راکٹ کو مدار میں نصب نہیں کر سکے جس کے بعد یہ بھاری راکٹ زمین کی طرف گر رہا ہے۔ یہ راکٹ گزشتہ ہفتے لانچ کیا گیا تھا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق چائنا مینڈ اسپیس ایجنسی نے مینگٹین ماڈیول کے ساتھ لانگ مارٹ 5B راکٹ کو تیانگونگ خلائی اسٹیشن کے لیے روانہ کیا۔ اس راکٹ کے گر کر فضا میں کریش ہونے اور جلنے کی توقع ہے لیکن کچھ ٹکڑے زمین پر گر سکتے ہیں۔ اسپیس ڈاٹ کام نے ایرو اسپیس کارپوریشن کے کارپوریٹ چیف انجینئر کے دفتر کے مشیر ٹیڈ میوہاپٹ کے حوالے سے کہا کہ چین کے خلائی ملبے کی وجہ سے پوری دنیا خطرے میں ہے۔

دنیا کی تقریبا 88 فیصد آبادی خطرے میں ہے۔اس سال کے شروع میں بھی ایک چینی راکٹ بے قابو ہو کر زمین کی فضا میں داخل ہو گیا تھا۔ یہ خلائی اسٹیشن پر بھیجا جانے والا دوسرا راکٹ تھا۔ لانچ کے چھ دن بعد ہی اس نے کنٹرول کھو دیا۔ راکٹ کا کنٹرول کھونے کے بعد چین نے اس بارے میں کسی کو آگاہ نہیں کیا۔ راحت کی بات یہ تھی کہ راکٹ کا کچھ حصہ بحر ہند میں گرا تھا۔