Fulfilled commitment: PM congratulates women as reservation bill clears Parliament

نئی دہلی،(اے یو ایس)وزیر اعظم نریندر مودی نے جمعہ کو بی جے پی ہیڈکوارٹر میں منعقدہ ایک پروگرام میں لوک سبھا اور راجیہ سبھا میں ناری شکتی وندن بل کی منظوری پر مبارکباد دی ہے۔ پی ایم مودی نے یہ بھی کہا کہ ہم نے ایک نئی تاریخ رقم ہوتے دیکھی ہے اور ہم خوش قسمت ہیں کہ لاکھوں لوگوں نے ہمیں یہ اعزاز بخشا ہے۔ پی ایم مودی نے کہا کہ اس فیصلے پر برسوں تک بحث کی جائے گی۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ اس فیصلے سے آج ہر خاتون کا خود اعتمادی آسمان کو بلند کر رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ بعض اوقات کوئی فیصلہ ملک کی تقدیر بدلنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ ہم ایسے فیصلے کے گواہ بن چکے ہیں۔ وزیراعظم نے کہا کہ پورے ملک کی مائیں بہنیں جشن منا رہی ہیں۔ یہ کوئی عام قانون نہیں بلکہ نئے ہندوستان کے نئے جمہوری عزم کا اعلان ہے۔ یہ امرت کال میں سب کی کوششوں سے ایک ترقی یافتہ ہندوستان کی تعمیر کی طرف ایک قدم ہے۔

اس کے ساتھ ہی پی ایم مودی نے کہا کہ ناری شکتی وندن ایکٹ کا دونوں ایوانوں سے پاس ہونا بھی اس بات کی گواہی ہے کہ جب مکمل اکثریت کے ساتھ مستحکم حکومت ہوتی ہے تو ملک کیسے بڑے فیصلے لیتا ہے اور بڑے سنگ میل عبور کرتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اگر پوری اکثریت کے ساتھ ایک مستحکم حکومت ہے تو ناری شکتی وندن ایکٹ حقیقت بن چکا ہے۔ اس قانون نے ایک بار پھر ثابت کر دیا ہے کہ ملک کو آگے لے جانے کے لیے مطلق اکثریت کے ساتھ مضبوط اور فیصلہ کن حکومت بہت ضروری ہے۔ ناری شکتی وندن ایکٹ کے بارے میں پی ایم نے کہا کہ بی جے پی تین دہائیوں سے اس کے لیے کوشش کر رہی تھی۔ اس بل کی منظوری پر انہوں نے کہا کہ یہ مودی کی ضمانت کا ثبوت ہے۔

انہوں نے کہا کہ یہ خواتین کی زندگی کو بہتر بنانے کی کوشش ہے۔ خواتین ریزرویشن کو لاگو کرنے میں بہت سی رکاوٹیں آئیں، لیکن جب نیت صاف ہو تو سب اچھا ہوتا ہے۔ اس دوران وزیر اعظم نریندر مودی نے بھی اپوزیشن کو نشانہ بنایا۔ انہوں نے کہا کہ جن لوگوں نے پہلے پارلیمنٹ میں ویمن ریزرویشن بل کی کاپی پھاڑی تھی انہوں نے بھی مضبوط خواتین کی طاقت کی وجہ سے اس کی حمایت کی۔پی ایم مودی نے کہا کہ وہ تمام سیاسی جماعتوں اور ممبران پارلیمنٹ کو مبارکباد پیش کرتے ہیں کیونکہ انہوں نے پارٹی سیاست سے خود کو آزاد کر لیا ہے۔ اوپر اٹھ کر کیا گیا ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ ہماری حکومت نے ایک کے بعد ایک ایسی اسکیمیں بنائی ہیں جن سے خواتین کو عزت، تحفظ اور خوشحالی کی زندگی ملے گی۔