Joe Biden pro-India, will have much closer ties with the country: says Sant Chatwalتصویر سوشل میڈیا

نیو یارک میں مقیم ایک ہندوستانی نڑاد امریکی تاجر سینٹ چٹوال نے امریکی صدارتی انتخابات میں ڈیموکریٹک صدارتی امیدوار جو بائیڈن کی جیت پر خوشی کا اظہار کیا اور کہا کہ بائیڈن کا ہندوستا ن کے ساتھ بہت لگاﺅ تھا اور مجھے امید ہے کہ وہ زیادہ تر ممالک کے ساتھ اچھے تعلقات رکھیں گے۔اے این آئی سے بات کرتے ہوئے چٹوال نے کہا کہ آج کا دن امریکہ۔ہندوستان کے تمام باشندوں کے لئے خوشگوار دن ہے۔

ہمیں اس بات پر خوشی ہے کہ عوام نے آخر کار جو بائیڈن کو امریکی صدر منتخب کر لیا۔ پوری دنیا بہت خوش ہے لیکن کچھ لوگوں کا کہنا ہے کہ وہ ہندوستان کا دوست نہیں ہے ، یہ بات بالکل غلط ہے ، وہ بہت زیادہ ہندنواز ہیں۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ بائیڈن اور ہیرس کے ساتھ ہندوستان کے بہت زیادہ قریبی تعلقات ہوں گے ، جو پوری دنیا میں ایک بڑی تبدیلی ہوگی۔

چٹوال نے بائیڈن کو خود ، ہندوستان ، اور امریکہ میں ہندوستانی امریکیوں کا ایک اچھا دوست بھی قرار دیا۔اس مرحلے پر ، ہمیں امن کی ضرورت ہے ، ہمیں جنگ نہیں چاہئے ، اور جو بائیڈن ایک ایسا شخص ہے جو ساری دنیا میں امن لائے گا ، وہ عظیم تجارتی معاہدے کرے گا ، وہ کوویڈ 19 کو قابو میں کرے گا اور وہ معیشت کو پٹری پر واپس لا سکتا ہے اور اسے پوری دنیا میں مضبوط معیشت کھڑی کرے گا۔انہوں نے کہا کہ بائیڈن موجودہ وزیر اعظم نریندر مودی کے ساتھ ایک عظیم تعلقات اور کاروباری تعلقات کے منتظر ہیں ، جیسا کہ انہوں نے سابق وزیر اعظم من موہن سنگھ کے ساتھ کیا تھا۔

چٹوال نے 2006 کے جوہری معاہدے میں کلیدی کردار ادا کیا تھا اور اسے پدم بھوشن سے بھی نوازا گیا ہے۔ اسی پربات کرتے ہوئے ،انہوں نے کہا کہ یہ معاہدہ بائیڈن کی حمایت کے بنا ممکن نہیں تھاکیوں کہ وہ اس وقت سینیٹر تھے۔ مجھے یاد ہے ، جب ہم منموہن سنگھ کی وزیر اعظم شپ کے تحت ایٹمی توانائی کے معاہدے پر دستخط کرنا چاہتے تھے تو ، وہ (بائیڈن) پہلے ایسے شخص تھے جو اس معاہدے کو آگے بڑھانے کے لئے آگے آئے کیونکہ یہ امریکہ اور ہندوستان کے لئے اچھا تھا اور آخر کار انہوں نے اس معاہدے پر 2006میں دستخط کئے۔

انہوں نے مزید کہا کہ مجھے ان پر اورکملا ہیرس پر فخر ہے ، جن کی ایک عمدہ ٹیم ہے۔ ہیریس جن کی والدہ ہندوستانی ہیں، نائب صدر بننے والی پہلی خاتون ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *