Sheep flock walking clockwise in circles for last 12 days in China bemuses onlookers, see viral videoتصویر سوشل میڈیا

بیجنگ: چین میں بھیڑوں کے ایک جھنڈ نے پوری دنیا کے لیے خطرے کا اشارہ جاری کر دیا ہے۔ چین میں پچھلے دو ہفتوں سے بھیڑ بکریوں کا ایک جھنڈ لگا تار گول گول چکر لگا رہا ہے۔ حیران کن بات یہ ہے کہ اس دوران بھیڑیں بھی نہیں رک رہی ہیں۔ یہ کسی زومبی کی طرح بس چلتی جا رہی ہیں۔ سی سی ٹی وی فوٹیج میں انکشاف ہوا ہے کہ پین نمبر 13 میں رہنے والا جھنڈتقریبا دو ہفتوں سے حلقوں میں گول گول چکر لگا رہا ہے۔ بھیڑوں کی یہ ویڈیو تیزی سے شیئر کی جا رہی ہے۔ اس خوفناک فوٹیج کو دیکھ کر کئی لوگ خوفزدہ ہیں۔ وہ اسے ‘قیامت کی نشانی’ سمجھ رہا ہے۔ ان بھیڑوں کے مالک میاو نے بتایا کہ جانوروں کا عجیب و غریب رویہ کچھ بھیڑوں کے ساتھ شروع ہوا تھا۔ آہستہ آہستہ سارا جھنڈگھومنے لگا۔

میاؤکے فارم پر 34 بھیڑیں ہیں۔ لیکن یہ عجیب رویہ صرف نمبر 13 کے باڑے کی بھیڑوں میں دیکھا گیا ہے۔ کچھ کا خیال ہے کہ یہ بھیڑوں کا نارمل رویہ ہے، لیکن دوسروں کا خیال ہے کہ ان عجیب و غریب حرکات کے پیچھے کوئی اور خطرناک ہو سکتاہے۔ سوشل میڈیا پر بھیڑ بکریوں کے گھومنے کی ویڈیو آئی تو کچھ لوگوں نے اسے عذاب کی علامت سمجھنا شروع کر دیا۔ ایک صارف نے اسے اپوکسلیپیس کی منگولین بھیڑ کے طور پر بتایا۔ جبکہ دوسرے نے کہاابھی نہیں، قیامت کا راز باقی ہے۔’ صارف نے کہا کہ جہنم کا دروازہ یہاں سے کھلے گا۔ کچھ ٹویٹر صارفین نے لکھا کہ بھیڑ یں ایک بیکٹیریل بیماری میں مبتلا ہو سکتی ہیں جسے لیسٹریوسیس کہا جاتا ہے، یہ بیماری انسانوں اور جانوروں دونوں کو متاثر کرتی ہے۔برطانیہ کے مول کیئر فارم کے ڈاکٹروں کا کہنا ہے کہ یہ بیماری دماغ میں سوجن کا باعث بنتی ہے۔ اس کی وجہ سے جانور عجیب و غریب حرکت کرتے ہیں۔ بعض اوقات جسم کا وہ حصہ جو سوج جاتا ہے مفلوج ہو جاتا ہے۔

چین کے سرکاری میڈیا پیپلز ڈیلی نے اطلاع دی ہے کہ بھیڑیں مکمل طور پر صحت مند ہیں۔ تاہم، بھیڑوں کے رویے کی وجہ اب بھی ایک معمہ بنی ہوئی ہے۔ بھیڑوں کے چکر لگانے کا معاملہ پہلے بھی دیکھنے میں آیا ہے۔ گزشتہ سال برطانیہ کے شہر سسیکس میں ایک تصویر سامنے آئی تھی جس میں دیکھا گیا تھا کہ بھیڑیں مسلسل گھوم رہی ہیں۔ جب بھی بھیڑیں اس طرح گھومتی ہیں تو کچھ دائرے کے اندر رہتی ہیں۔ سسیکس سے تعلق رکھنے والے کرسٹوفر ہوگ نے کہامیں کام پر جا رہا تھا جب میں نے بھیڑوں کو پہاڑی پر گھومتے دیکھا۔ وہ ہر وقت چیختی رہتی تھیں لیکن اس دن وہ پرسکون تھیں۔ دونوں صورتوں میں بھیڑوں کے رویے کی وجہ معلوم نہیں ہے۔برطانیہ کے مول کیئر فارم کے ڈاکٹروں کا کہنا ہے کہ یہ بیماری دماغ میں سوجن کا باعث بنتی ہے۔ اس کی وجہ سے جانور عجیب و غریب حرکت کرتے ہیں۔ بعض اوقات جسم کا وہ حصہ جو سوج جاتا ہے مفلوج ہو جاتا ہے۔

چین کے سرکاری میڈیا پیپلز ڈیلی نے اطلاع دی ہے کہ بھیڑیں مکمل طور پر صحت مند ہیں۔ تاہم، بھیڑوں کے رویے کی وجہ اب بھی ایک معمہ بنی ہوئی ہے۔ بھیڑوں کے چکر لگانے کا معاملہ پہلے بھی دیکھنے میں آیا ہے۔ گزشتہ سال برطانیہ کے شہر سسیکس میں ایک تصویر سامنے آئی تھی جس میں دیکھا گیا تھا کہ بھیڑیں مسلسل گھوم رہی ہیں۔ جب بھی بھیڑیں اس طرح گھومتی ہیں تو کچھ دائرے کے اندر رہتی ہیں۔ سسیکس سے تعلق رکھنے والے کرسٹوفر ہوگ نے کہامیں کام پر جا رہا تھا جب میں نے بھیڑوں کو پہاڑی پر گھومتے دیکھا۔ وہ ہر وقت چیختی رہتی تھیں لیکن اس دن وہ پرسکون تھیں۔ دونوں صورتوں میں بھیڑوں کے رویے کی وجہ معلوم نہیں ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *