Seeing Pakistan minister Maryam Aurangzeb in London, slogans of ‘chorni-chorni’ were raised, video went viralتصویر سوشل میڈیا

لندن: پاکستان ان دنوں معاشی بحران کا شکار ہے اور دوسری جانب سیلاب نے اس کی کمر توڑ دی ہے۔ ان تمام مشکلات کے درمیان پاکستان کے حکمرانوں پر الزام ہے کہ وہ ایسی مصیبت کی گھڑی میں عام لوگوں کو چھوڑ کر خود عیش و عشرت کی زندگی گزار رہے ہیں۔ پاکستان کے عوام اپنے حکمرانوں سے سخت ناراض ہیں۔ دریں اثنا سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو کافی وائرل ہو رہی ہے جس میں دیکھا جا سکتا ہے کہ لوگ پاکستان کی وزیر کو دیکھ کر چورنی چورنی کے نعرے لگا رہے ہیں۔پاکستان کی وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب کو لندن میں بہت سے لوگوں نے گھیر لیا اور چورنی چورنی کے نعرے لگانے لگے۔

مانا جارہا ہے کہ یہ سب پاکستانی تھے۔ ساتھ ہی، بعض دعووں کے مطابق، وہ عمران خان کی پاکستان تحریک انصاف پارٹی کے حامی تھے۔ وائرل ہونے والی ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ مریم اورنگزیب لندن کے ایک کیفے میں کافی پیتے ہوئے نظر آ رہی ہیں۔ اس دوران کئی لوگ انہیں گھیر لیتے ہیں اور ویڈیو بناتے ہوئے انہیں طعنے دے رہے ہیں۔ کچھ لوگ سڑکوں پر وزیر کے پیچھے بھی آ گئے اور چورنی، چورنی (چور، چور)کے نعرے لگائے۔ وہ یہ الزام لگاتے نظر آئے کہ حکومت پاکستان کے موجودہ وزرا عوام کا پیسہ لوٹ کر بیرون ملک مزے کر رہے ہیں۔ٹویٹ کرتے ہوئے مریم اورنگزیب نے عمران خان کو اس کا ذمہ دار ٹھہراتے ہوئے کہا کہ عمران خان کی نفرت اور تقسیم کی سیاست کے زہریلے اثرات ہمارے بھائیوں اور بہنوں پر دیکھ کر دکھ ہوا۔ میں نے رک کر ان کے تمام سوالوں کا جواب دیا۔ اس دوران کئی پاکستانی وزرا بھی اورنگزیب کی حمایت میں سامنے آئے اور برطانیہ میں سڑکوں پر ہونے والی تنقید کے باوجود تحمل کا مظاہرہ کرنے پر ان کی تعریف کی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *